נדל"ן מניב בדרך אל האושר

פורסם בתאריך: 14 בנובמבר 2022

 

דני רובס שר: השער נפתח בדרך אל האושר המאמר הזה הוא השער בדרך אל נדל"ן מניב…

שעבור חלקכם זה הגשמת חלום של אושר.

אז אם אתם חדשים בעולם הנדל"ן יש מספר מושגים שאתם חייבים להכיר:

נדל"ן מניב הינו למעשה נכס, בעל ערך כספי גבוה, המאפשר לייצר תזרים מזומנים או במילים אחרות להניב תשואה.

איך מחשבים תשואה: יש לקחת את הסכום של עלות ההשקעה – הכולל את מחיר הנכס עם עלויות נלוות ונוספות, ולחלק אותו בסכום המתקבל כהכנסה מההשקעה – לדוגמה דמי השכירות החודשיים.

עבור דירה שנרכשה בסכום של כ-1.5 מיליון ש"ח, שאיננה כרוכה בהוצאות נוספות לאורך שנת ההחזקה, ואשר הושכרה באופן שוטף לאורך כל חודשי השנה בסכום של כ-5,000 ש"ח לחודש (כ-60 אלף בשנה), חישוב התשואה נעשה כך:

1,500,000 (עלות ההשקעה) / 60,000 (סכום דמי השכירות ל-12 חודשים) = 4% (תשואה שנתית)

נדל"ן מניב יכול להיות כל סוג של נכס – דירה למגורים, כל סוגי המשרדים, מבנה מסחרי או מחסן, חנות, בית מלון, אולם אירועים, חניון או תחנת דלק – וכך ליהנות מהחזר כספי חודשי קבוע. נדל"ן מניב הוא בעצם כל נכס שניתן לקנות ולהשכיר לאחרים.

אפשר להיכנס להשקעות בנדל"ן מניב גם כשאין לכם את מלוא כספי ההשקעה, זאת באמצעות מינוף ההון העצמי עם הלוואה להשלמת ההון הנדרש לרכישת הנכס. זה מאפשר לכם לצבור מספר נכסים בהוצאת הון עצמי קטן ביחס לגודל ההשקעה עצמה. הרעיון הוא שלאורך זמן התשואה המתקבלת מהנכס גבוהה מעלות הריביות שהגוף הממן מחייב עבור מימון העסקה.

על ידי מינוף ההון העצמי ניתן בעצם לרכוש נכסים בסכומי כסף גדולים יותר וכך לרכוש נכס איכותי יותר או אפילו מספר נכסים מה שיכול להביא לתשואות גבוהות יותר.

סוגי נדל"ן מניב:

נכסים מניבים למגורים: אלו הם נכסים סולידיים, יציבים שהוכיחו את עצמם כהשקעה היציבה ביותר בישראל לאורך השנים האחרונות ושמספקים את התשואה הטובה ביותר לאורך זמן.

נכסים מניבים מסחריים: פה נכלול משרדים, חנויות ושטחים מסחריים אחרים. פה במדובר בתשואה יותר גבוהה מאשר בנכסים למגורים, אבל עם רמת סיכון גבוהה יותר, במיוחד כשמדובר בהשכרה לעסקים חדשים.

אז מאיפה מתחילים?

מאתרים את הנכס, בודקים את התשואה הצפויה, פועלים מול שמאי, עו"ד, גוף מממן.

זה מרגיש לכם גדול עליכם? אתם לא חייבים לוותר על החלום.

אתם לא חייבים לעשות את העסקה הראשונה שלכם לבד, מניסיון של ליווי עסקאות נדל"ן רבות, אני יודעת ללוות אתכם יד ביד ולהקל עליכם עם הפרוצדורה שבדרך. בזכות ההיכרות שלי עם "מאחורי הקלעים" של המערכת הבנקאית נוכל להשיג תנאי מימון אטרקטיבים.

נסיים עם השיר שאיתו פתחנו,

רק התקווה תאיר אותי בחושך

אני רואה, אני שומע חריקה של שער נפתח  בדרך אל האושר.

אנחנו רוצים להאיר לכם את הדרך

לפגישת היכרות ללא התחייבות מלאו את הטופס

רוצים לקבל מאתנו מתנה ?

השאירו פרטים לקבלת המדריך להתנהלות בנקאית נכונה או לכל שירות אחר שלנו: