מענק לקידום המחשוב

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה מחלקת מענקים למי שמעוניין לקדם בעסק שלו את הדיגיטציה או כלים ניהוליים ותפעוליים במטרה להעלות את רמת הפריון, על ידי הטמעת כלי מחשוב מתקדמים.

אז רגע מה זה אומר אתם שואלים?

המענק יכול להיות מושקע ברכש של מערכות ממוחשבות במערך הייצור, רכש מערכות מחשוב לבקרה ואוטומציה, תוכנות מחשוב במערך הניהול, מלאי וספקים. אלו כוללים: עלויות תוכנות למערך ניהול רכש והטמעה של טכנולוגיות חדשות, עלויות רכש והטמעה של רכיבי תוכנה לייעול תהליכי עבודה, תפעול, אספקה וכו', ועלויות תוכנות למערך ניהול ניתוח והפקת תובנות ממאגרי המידע של העסק.

באיזה סכום מדובר?

עד 350 א' ₪ שצריך להוות עד 35% משיעור תכנית המחשוב כאשר היישום מתבסס על אבני הדרך של התכנית.

למי המענק הזה מתאים?​

עסקים בעלי מחזור כספי של עד 100 מ' ₪, מענפי התעשייה ה'טכנולוגית מסורתית' או 'מעורבת מסורתית'. בנוסף העסק צריך להראות שהיה פעיל בשנתיים האחרונות, יש לו דוחות כספיים מבוקרים של שנתיים רצפות ושהדוח האחרון אושר לא יותר משנה לפני מועד הגשת הבקשה, שהעסק בישראל, ושאינו בעל חשבון מוגבל, בתהליך של כינוס נכסים, פשיטת רגל וכיוצ"ב ואין לו חובות בלי מוסדרים למשרד ולרשויות המס.

איך זה יכול לעזור לעסק שלך?

בעידן הנוכחי שטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר ומשתלטת על יותר ויותר מהשוק, עסקים חייבים להשתמש בטכנולוגיה כדי לא רק לשרוד אלא להתחרות בכוחות האחרים הקיימים בשוק כיום. מענק זה יכול לאפשר לעסק שלך בין היתר להתחיל להשתמש בתוכנות כמו ERP, SAAS, CRM והרבה אחרות כדי לקדם אוטומציה והאצה של תהליכים בעסק, להוריד מעומס העבודה, ליצור מעקב טוב יותר אחרי העבודה, ולעזור לנתח את העסק כדי למצוא איך לקדם ולשפר אותו. אם אתם רוצים להוות תחרות משמעותית במשק, אתם צריכים לנצל את כל הכלים שמוצעים לכם כדי להבטיח את מקומכם ולא להיגרר אחורה עם הזמנים.

מה השורה התחתונה?

יש להגיש את הבקשה עד ה-15.08.2023(יש להתעדכן באתר הרשות), הבקשה צריכה להתאים לנהלי התוכנית.

אתם מעוניינים אבל לא יודעים מאיפה להתחיל?

מוזמנים לפנות אלינו כדי שנוכל ללוות אתכם בתהליך ונעזור לכם בכל מה שקשור במענק. בין אם זה לנסח את הבקשה, לנהל אותה, לנתח את העסק הנוכחי בשביל תהליך הבקשה, לתכנן ולעצב תכנית עסקית עתידית בשימוש המענק כדי למקסם את סיכויי קבלתו או פשוט כדי לזרז לכם תהליכים ולחסוך לכם כאב ראש, אנחנו פה בשבילכם.

 

לעוד מידע מוזמנים להיכנס לאתר פרטי המענק המלא

רוצים לקבל מאתנו מתנה ?

השאירו פרטים לקבלת המדריך להתנהלות בנקאית נכונה או לכל שירות אחר שלנו: