"במקום להשקות מגרש דשא, ​גדלו עצים מניבים"

שיתוף פעולה עסקי הוא חיבור בין שני עסקים לצורך הגשמת אינטרסים משותפים. שיתופי פעולה יכולים לגלות עולמות חדשים ולהוביל כל עסק לזינוק וצמיחה.

 

5 יתרונות שמצאנו בשיתופי פעולה עסקיים ואנו רוצים לחלוק אתכם:​

  1. התפתחות אישית ומקצועית

שיתופי פעולה מאפשרים לעסק לצאת מאזור הנוחות שלו, להגדיל את תחומי העיסוק ולהגיע לקהלים שלא הכירו אותו קודם. בשיתופי פעולה עסקיים אנו מכירים אנשים חדשים, לומדים שיטות עבודה שונות, מקבלים הצצה למקומות שבהם יש תהליכים דומים לשלנו שעובדים קצת אחרת. נפתחת בפנינו הזדמנות להתפתח, להעמיק את ההתמקצעות שלנו ולקחת את העסק שלנו לשלב הבא.

 

  1. מגדילים את קהל היעד שלנו

אין ספק שזהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיתופי פעולה עסקיים. שיתוף הפעולה מאפשר לכל אחד מהצדדים להגיע לקהל יעד חדש בלי להשקיע מאמץ מיוחד. כלומר – מצד אחד אנו יכולים להגיע באופן ישיר אל קהל הלקוחות של העסק שאיתו אנו משתפים פעולה, מצד שני אנו מאפשרים את אותו הדבר בדיוק גם לצד השני.

 

  1. מענה על מה שחסר לנו

חשבו מה הדבר שחסר לכם בעסק ואותו אתם רוצים להשיג כתוצאה משת"פ?

ככל שתבינו ותדייקו את הדבר שחסר לכם ואותו אתם רוצים לקבל מצד השני, כך תוכלו לייצר שת"פ נכון ומדויק שישלים לכם את החסר. חשבו מי בתחום העסקי שלכם יכול להוות מוצר משלים, דומה או נלווה שיענה על הצרכים של הלקוחות וקהל היעד שלכם.

 

  1. WINWIN

רוב האנשים שמנסים ליצור שיתוף פעולה נוטים לחשוב על מה יצא להם מהחיבור הזה עוד לפני שהם חושבים מה ייצא לצד השני. חשיבה זו חורצת את גורל השת"פ כבר בשלב ההתחלתי, לכן אם אתם רוצים ליצור קשר מניב חשוב שקודם כל תבינו מה ייצא לצד השני משיתוף הפעולה אתכם. לפני שתציעו לצד השני לשלב כוחות, נסו להבין בעצמכם, איך עושים את זה? שימו את עצמכם בנעלי הצד השני וחשבו מה באמת יוצא לו מזה?

 

  1. תחרות עסקית

עסקים מתחרים לא בהכרח פועלים באותה הנישה. המתחרים אומנם פועלים באותו תחום עסקי כמוכם, אך בפעול הייעוד שלהם שונה, המומחיות שונה ולכן הם פונים לקהלי יעד מעט שונים מכם.

שיתוף פעולה עסקי בין מתחרים יכול לעזור לכל חברה להגדיל את החשיפה ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שהיא בדרך כלל לא פונה אליהם. שיתופי פעולה מסוג זה יכולים להגדיל את המשאבים של שתי החברות, בין אם הן פועלות בנישות שונות או באותה הנישה, להבטיח צמיחה של התחום המשותף, לשמר רלוונטיות וליצור כוח שיווקי חזק יותר.

 

לסיכום, זכרו ששיתופי פעולה עסקיים הם הזדמנות של ממש לצמיחה ולפריצה קדימה.

אם אתם מחפשים דרך לצמוח ולרענן את הפעילות העסקית, כדאי מאוד לשקול שיתוף פעולה.

 

"הדרך להשיג את ההצלחה שלך היא להתחיל​​ בלעזור למישהו אחר להשיג אותה קודם."

רוצים לקבל מאתנו מתנה ?

השאירו פרטים לקבלת המדריך להתנהלות בנקאית נכונה או לכל שירות אחר שלנו: